Aromaterapie - Parfum Pentru Casă - Paradisul Băii

Angrosistul dvs. de cadouri care livrează în toată România

România

Procesarea comenzilor 2-3 zile lucrătoare
+40 373 782 900                 [email protected]

Condiții Comerciale

1. Dispoziții de Bază


Vânzător:

 Aceste condiții comerciale se aplică magazinului online www.awgifts.ro, www.awgifts.sk, www.awgifts.eu, www.awgifts.at, www.awgifts.fr, www.awgifts.pl operat de:

Ancient Wisdom s.r.o.
CTPark Trnava, Prílohy
919 26 Zavar

tel.: +40 373 782 900
email: echipa@awgifts.eu

Nr. de identificare. : 50 920 600
Nr. fiscal: 2120525440

Nr. fiscal EU: SK2120525440

Organ de supraveghere: Inspectoratul SOI pentru Regiunea Trnava, Pekárska 23, 917 01 Trnava, tel. nr.033/321 25 27, 033/321 25 21, fax nr. 033/321 25 23

 Ancient Wisdom s.r.o. vă oferă vânzări en-gros. Pentru a vedea prețurile produselor noastre, trebuie să vă înregistrați și să vă creați un cont pe site-ul nostru web. După înregistrare, va fi creat un număr de cont unic. Acesta se află în profilul dvs., între paranteze, lângă numele companiei. Pentru ca noi să vă adresăm întrebările mai eficient, vă rugăm să includeți numărul de cont în toată corespondența atunci când ne contactați prin telefon, e-mail, poștă sau chat online. Informațiile dvs. personale nu vor fi partajate în nici un fel cu companii terțe, cu excepția curierilor selectați.

Cumpărător:

 O persoană fizică care dovedește că produselele achiziționate sunt vândute prin portaluri online (Facebook, Instragram etc.) și nu este un client final sau o persoană juridică care a încheiat un contract cu Vânzătorul pentru achiziționarea de bunuri prin trimiterea unui ordin obligatoriu. 

Cumpărătorul confirmă faptul că prin trimiterea comenzii către vânzător, respectiv. prin comanda prin telefon sau e-mail, el este de acord cu condițiile de afaceri și alte condiții menționate pe site-ul de comerț electronic al vânzătorului (denumit în continuare „contractul de cumpărare”). 

Serviciile magazinului web awgifts.ro sunt oferite non-stop de către www.awgifts.eu, www.awgifts.at, www.awgifts.sk, www.awgifts.fr, www.awgifts.cz, www.awgifts.hu și www. awgifts.pl. Operatorul își rezervă dreptul de a suspenda serviciile din motive tehnice și de întreținere, fie pe răspunderea operatorului, fie a unui terț responsabil din motive tehnice.


2. Metoda de Încheiere a Contractului de Cumpărare

Trimiterea unei comenzi finalizate către cumpărător este considerată o propunere de încheiere a unui contract conform Codului civil pe baza ofertei vânzătorului din magazinul electronic. Contractul se încheie prin confirmarea comenzii de către vânzător.

Comanda

 Comanda poate fi creată doar pe magazinul electronic de pe www.awgifts.ro. Comanda dvs. nu va fi imediat vizibilă în contul dvs. online. De îndată ce procesăm comanda dvs., aceasta va fi vizibilă și în profilul dvs. de client. Prețurile sunt fără TVA, acesta se va adăuga la suma totală și va fi indicat în comanda și pe factură. Comenzile sunt procesate de luni până vineri de la ora 8:00 până la ora 16:30, cu excepția sărbătorilor legale. 

După plasarea comenzii, cumpărătorul va primi un e-mail de confirmare automată cu o copie exactă a comenzii. Confirmarea va include adresa de facturare și de expediere, precum și orice instrucțiuni speciale pentru curier care au fost date la comandă. Cumpărătorul este obligat să verifice e-mailul de confirmare și să ne informeze cu privire la orice erori cât mai curând posibil. În unele cazuri, confirmările prin e-mail pot fi filtrate ca spam, așa că vă recomandăm să le verificați. Comanda confirmată în acest mod este obligatorie și poate fi modificată sau anulată, dacă este necesar, numai până la expedierea comenzii. Modificări, resp. Anularea comenzilor se face prin telefon (+40 373 782 900) sau prin e-mail ([email protected]). În caz de modificare sau anulare a comenzii după ce a fost expediată, cumpărătorul plătește toate costurile de expediere. 

Cumpărătorul este informat despre progresul procesării comenzilor prin e-mail. 

Operatorul își rezervă dreptul de a refuza acceptarea unei propuneri de încheiere a unui contract de cumpărare sau a unei părți a acestuia și, prin urmare, de a nu încheia un contract de cumpărare dacă produsele sunt vândute definitiv sau sunt indisponibile pentru o lungă perioadă de timp. În cazul apariției acestei situații, cumpărătorul va fi informat imediat. 

Vânzătorul nu garantează disponibilitatea imediată a tuturor produselor. În cazul în care produsul nu este disponibil, cumpărătorul va fi informat imediat despre acest fapt și orice sumă transferată va fi rambursată în contul dumneavoastră.

Valoarea minimă a produselor comandate este de 250 RON .

În cazul unei comenzi mai mici, se percepe o taxă administrativă de 25 RON.


3. Condiții de Livrare și Plată

Prețul

Toate prețurile produselor din magazinul electronic sunt indicate fără taxe. Vânzătorul este plătitor de TVA. Prețul produselor nu include costurile de transport. Suma finală a comenzii cu costuri suplimentare este întotdeauna indicată clar în ultimul pas al comenzii.

Costuri de Livrare

Vânzătorul nu percepe taxe poștale pentru comenzile mai mari de 750 RON fără TVA. La comanda mărfurilor de până la 750 RON fără TVA, prețul poștal este de 25 RON fără TVA. Taxele poștale pentru livrarea comenzii în afara Republicii Slovace vor fi convenite de vânzător individual cu cumpărătorul în conformitate cu listele actuale de prețuri ale serviciilor de livrare.


Achitarea Produselor

 Vânzătorul acceptă plata pentru produsele comandate în următoarele moduri:

- plata la livrare (ramburs) 

- plata cu cardul de credit sau de debit 

- PayPal 

- plata prin transfer bancar 

În cazul rambursului, plata se face la angajatul serviciului de curierat la primirea mărfii. Oferim ramburs la livrare în urmatoarele state: România, Ungaria, Slovacia, Cehia, Polonia.

Ziua Expediției

Procesăm comenzi în mod continuu și trimitem produsele pe care le avem în stoc în cel mult trei zile lucrătoare de la primirea comenzii sau bani la plata în avans într-un cont bancar. 

Veți fi informat prin e-mail despre livrarea comenzii către transportator. 

Vânzătorul nu este responsabil pentru livrarea întârziată a produselor cauzată de poștă sau de adresa incorectă a destinatarului. 

Vânzătorul procesează comenzile acceptate în ordinea în care sosesc. 

Produsele sunt considerate a fi preluate de cumpărător în momentul în care cumpărătorul și doar un terț desemnat de acesta (cu excepția transportatorului) preia toate părțile produselor comandate sau dacă:

- produsele comandate de cumpărător într-o singură comandă sunt livrate separat, în momentul preluării produselor care au fost livrate ultima dată

- livrează produse formate din mai multe părți sau piese, în momentul preluării ultimei părți sau piese

- livrează marfa în mod repetat pentru o perioadă specificată în momentul preluării primelor bunuri livrate.

Achiziționarea Dreptului de Proprietate

Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra produselor până la plata integrală a prețului integral de achiziție pentru produse.


4. Procedura de Reclamații

 Garanția poate fi solicitată în termenul legal, adică 24 luni. Perioada de garanție începe de la primirea mărfii. Garanția acoperă defectele de fabricație sau de materiale. Nu acoperă daunele cauzate de manipularea necorespunzătoare (de exemplu, nerespectarea recomandărilor producătorului), uzura normală din cauza utilizării efective.

După primirea transportului de la transportator, verificați conținutul transportului. Dacă găsiți discrepanțe, vă rugăm să ne contactați imediat prin telefon sau e-mail, astfel încât să putem rezolva situația. În caz contrar, nu este posibil să revendicați ulterior produsele care lipsesc.

O parte din transport este o factură, care servește și ca document pentru o eventuală reclamație. Păstrați acest document pentru eventuale reclamații. 

Vânzătorul este responsabil pentru defectele produselor, iar cumpărătorul este obligat să depună imediat o plângere la vânzător. 

Prin trimiterea comenzii către vânzător, cumpărătorul confirmă că a fost informat în mod corespunzător cu privire la condițiile și modalitatea de revendicare a produselor, inclusiv informații despre locul în care poate fi făcută reclamația. 

De reclamații ne ocupăm în zilele lucrătoare. Tratăm fiecare reclamație fără întârzieri nejustificate și informăm clientul despre progresele acesteia. Reclamațiile trebuie să fie în scris.

Procedura de reclamații:

1. Dacă doriți să reclamați produsele achiziționate, informați-ne prin telefon la +40 373 782 900 sau prin e-mail la [email protected] Puteți utiliza aceste contacte și dacă aveți nevoie de ajutor cu procesul de reclamație.

2. Dacă produsele sunt deteriorate sau defecte la primire, vă rugăm să ne contactați în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea mărfii, prin telefon, e-mail sau chat online pentru a raporta problema. Precizați întotdeauna numărul clientului, numărul facturii și codul mărfurilor deteriorate. În majoritatea cazurilor, vom solicita ca o fotografie a articolului deteriorat să fie trimisă prin e-mail (inclusiv codul articolului și numărul facturii). Vă vom credita contul creat pe site-ul nostru web cu o valoare a mărfii deteriorate, așa-numită credit. Putem solicita o rambursare din când în când. În astfel de cazuri, vă vom furniza un formular împreună cu instrucțiuni pentru returnarea mărfii. Vă rugăm să rețineți că oferim credit în loc de compensație ca despăgubire pentru produsele deteriorate. De obicei nu trimitem credite. 

3. În cazul unei reclamații cu privire la produse este necesar să trimiteți produsele împreună cu următoarele documente: 

a) însemnarea și descrierea defectului produselor 

b) numărul comenzii 

c) o copie a documentului de cumpărare (factură) 

d) contactul cumpărătorului.


4. Trimiteți vânzătorului mărfurile revendicate împreună cu formularul scris al reclamației la adresa:

Ancient Wisdom s.r.o.
CTPark Trnava, Prílohy
919 26 Zavar

Mărfurile revendicate expediate trebuie să fie ambalate corespunzător și în siguranță pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului. Clientul reclamant este responsabil pentru ambalarea sigură. Vă recomandăm să trimiteți coletul prin poștă recomandată și asigurat. 

AVERTIZARE! Nu trimiteți produsele solicitate în numerar la livrare, astfel de produse nu pot fi preluate de vânzător!


De reclamații ne ocupăm în maximum 30 de zile lucrătoare. Vânzătorul este obligat să emită un document scris cu privire la tratarea reclamației în cel mult 30 de zile de la data reclamației. După expirarea perioadei de tratare a reclamației, consumatorul are dreptul să se retragă din contract sau are dreptul de a schimba produsul cu un produs nou. 

După primirea produselor revendicate, vom contacta imediat clientul prin e-mail sau telefon. Cumpărătorul va fi informat despre rezultatul reclamației imediat după decizia privind validitatea reclamației prin e-mail sau telefon. 

Vânzătorul este obligat să emită o confirmare către consumator atunci când face o reclamație. Dacă reclamația se face prin intermediul unei comunicări la distanță, vânzătorul este obligat să transmită imediat confirmarea reclamației către consumator; dacă nu este posibilă livrarea confirmării imediat, aceasta trebuie livrată fără întârziere nejustificată, dar cel târziu împreună cu dovada plângerii; o confirmare a revendicării nu trebuie să fie livrată dacă consumatorul are posibilitatea de a dovedi revendicarea în alt mod. 

Cumpărătorul are dreptul să pretindă de la vânzător o garanție numai pentru produsele care prezintă defecte cauzate de producător, furnizor sau vânzător, este acoperită de garanție și a fost achiziționată de la vânzător.

Garanția nu acoperă:

a) uzura prin utilizarea normală a produselor,

b) erori cauzate de o manipulare neglijentă sau daune mecanice,

c) erori cauzate de nerespectarea instrucțiunilor de utilizare și întreținere,

d) erorile pe care cumpărătorul le cunoaște și cărora li s-a acordat o reducere la prețul produselor.

Dreptul cumpărătorului de a solicita garanția de la vânzător expiră:

a) nedepunerea dovezii de plată;

b) nerespectarea defectelor evidente în preluarea produselor;

c) la expirarea perioadei de garanție a produselor,

d) deteriorarea mecanică a produselor cauzată de cumpărător;

e) manipulare neprofesionistă, service sau neglijarea îngrijirii produselor.

Vânzătorul este obligat să rezolve reclamația și să înceteze procedura de reclamație într-unul din următoarele moduri:

a) prin predarea produselor reparate, 

b) schimb de produse, 

c) rambursarea prețului de achiziție a produselor, 

d) plata unei reduceri rezonabile la prețul produselor; 

e) o invitație scrisă pentru preluarea performanței specificate de vânzător, 

f) prin refuzul justificat al cererii de garanție a produselor.

În cazul schimbului de produse, vânzătorul își rezervă dreptul de a înlocui produsele cu produse similare cu parametri comparabili.

În cazul unui schimb de produse cu unul nou, cumpărătorul va primi un document care să precizeze produsele schimbate, iar orice reclamații suplimentare sunt aplicate pe baza facturii originale și a documentului de reclamație. Perioada de garanție începe din nou de la primirea produselor noi. 

În cazul unui defect care poate fi remediat, cumpărătorul are dreptul să îl remedieze gratuit, în timp util și în mod corespunzător. 

Vânzătorul este obligat să elimine defectul fără întârzieri nejustificate. 

În loc să elimine defectul, vânzătorul poate înlocui întotdeauna articolul defect cu unul perfect, dacă acest lucru nu cauzează dificultăți serioase cumpărătorului. 

În cazul unui defect care nu poate fi remediat și care împiedică utilizarea corectă a produsului ca lucru fără defecte, cumpărătorul are dreptul de a schimba produsul sau are dreptul de a se retrage din contract. Aceleași drepturi aparțin cumpărătorului în cazul defectelor remediabile, dar dacă cumpărătorul nu poate utiliza în mod corespunzător produsul datorită reapariției defectului după reparare sau pentru un număr mai mare de defecte. 

În cazul altor defecte ireparabile, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă la prețul articolului. 

În cazul în care defectul este remediabil, dar din cauza reapariției defectului după reparația furnizată de vânzător (cel puțin două reparații anterioare ale aceluiași defect) cumpărătorul nu poate utiliza produsele în mod corespunzător, are dreptul de a schimba articolul sau de a retrage din contract și solicitați restituirea prețului de achiziție. Rezolvarea reclamației înseamnă încetarea procedurii de reclamație prin predarea produsului reparat, înlocuirea produsului, returnarea prețului de achiziție a produsului, plata unei reduceri rezonabile la prețul produsului, cererea scrisă de preluare a performanței sau respingerea motivată .


5. Dreptul de a Returna Produsele fără a Da Un Motiv

 În conformitate cu prevederile Legii privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri (Legea nr. 102/2014 Coll.), cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul încheiat fără a da un motiv în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii , a mărfii, scrisoare de retragere livrată vânzătorului. 

Retragerea din contract trebuie făcută în scris, trebuie să conțină toate datele utilizate pentru a identifica produsele, vânzătorul și cumpărătorul și trebuie livrate în perioada de mai sus împreună cu produsele la adresa vânzătorului. Produsele pot fi returnate numai prin poștă. Pentru a vă retrage din contract, este necesar să se precizeze numărul contului bancar în care urmează să fie restituiți banii, cu excepția cazului în care părțile convin asupra unei alte forme de rambursare. Vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii din contract prețul plătit pentru bunuri, inclusiv costurile suportate de consumator în legătură cu comanda produselor. Costul returnării produselor este suportat de cumpărător. 

La returnarea mărfii,produsele trebuie să fie neutilizate, nedeteriorate, complete și în ambalajul original nedeteriorat, în caz contrar vânzătorul va cere cumpărătorului costul restabilirii mărfurilor la starea lor inițială.

La returnarea produselor expiră contractul de cumpărare între cumpărător și vânzător, precum și dreptul la orice bonusuri sau cadouri, iar dacă acestea au fost furnizate în momentul cumpărării, cumpărătorul este obligat să le returneze împreună cu produsele.


6. Soluționarea Alternativă a Litigiilor

 Consumatorul are dreptul să se adreseze vânzătorului pentru reparare dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul și-a tratat reclamația sau dacă consideră că vânzătorul și-a încălcat drepturile. În cazul în care vânzătorul răspunde negativ la solicitarea consumatorului sau nu răspunde deloc în termen de 30 de zile de la data expedierii, consumatorul are dreptul de a solicita o soluționare alternativă a litigiilor (ADR). Numai litigiile care decurg din contractul dintre vânzător și consumator și disputele legate de acest contract pot fi soluționate sub forma ADR, cu excepția litigiilor prevăzute la art. § 1 alin. 4 din Legea nr. 391/2015 Coll. și litigiile a căror valoare nu depășește 100 RON . O propunere de inițiere a SAL este prezentată entității SAL conform art. § 3 din Legea citată, cu ajutorul unei platforme sau formulare dedicate, al cărei model formează Anexa nr. 1 din legea citată. Entitatea SAL poate solicita consumatorului să plătească o taxă pentru începerea SAL, până la maximum 25 RON cu TVA. În cazul în care mai multe entități sunt responsabile pentru SAL, consumatorul are dreptul să aleagă cui să prezinte o propunere. În plus față de ADR, consumatorul are dreptul de a se adresa instanței generale sau arbitrale competente. Platforma ADR este disponibilă la adresa: ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.


7. Prevederi Finale

 Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești termeni și condiții generale în orice moment, fără o notificare prealabilă. Obligația de a notifica modificarea în scris în acești termeni și condiții generale este îndeplinită prin plasarea acesteia pe site-ul vânzătorului electronic al vânzătorului. 

Acești termeni și condiții generale intră în vigoare împotriva cumpărătorului prin încheierea unui contract de cumpărare și cumpărătorul confirmă prin comanda sa că a citit acești termeni și condiții generale și că este de acord cu aceștia în totalitate. 

Relațiile juridice dintre vânzător și consumator care nu sunt reglementate în mod explicit de aceste CG sunt reglementate de dispozițiile relevante ale Legii nr. 40/1964 Col., Cod civil, precum și reglementările conexe. 

Valabilitatea condițiilor de afaceri: de la 17.7.2017