FURNIZOR CU CADOURI EN-GROS DIN 1995

Aromaterapie - Parfum Pentru Casă - Paradisul Băii
FOB First Order Bonus

10% off

Titlul Istoria Ancient Wisdom

La început...

Vă rugăm să rețineți că acest mesaj a fost scris de David (fondatorul AW) în noiembrie 2016, în timp ce sărbătorește cea de-a 21-a naștere a AW... și descrie nașterea lui AW

Era o dimineață de joi umedă și rece cu mult înainte de Google și Facebook, iar când mi-am amenajat taraba de pe strada Sheffield, am fost mai mult decât îngrijorat de ceea ce vor crede oamenii. Dar la ora opt eram pregătit, oferta mea umilă s-a întins pe acea cabină simplă... și așteptam primul meu client călcând dintr-un picior pe altul.

Cu câteva luni mai devreme, citeam o carte numită „Înțelepciunea antică” – acum epuizată. Cartea a evidențiat multe lucruri care par deplasate în istorie - piramidele, Stonehenge etc. În același timp, cercetam aromoterapie. M-a frapat că uleiurile esențiale au fost folosite de mii de ani și că oamenii antici trebuie să fi știut mai multe despre ele - (vindecatoare și feerice) decât probabil că știam noi. Așa că le-am pus pe cele două împreună și am conceput marca „Ancient Wisdom” încet (foarte încet, nu-mi amintesc internetul) am găsit provizii de uleiuri. Am găsit un olar în Stoke, care mi-a făcut propriul design de arzător de ulei și a investit într-o încărcătură de lumânări.

Adevărul era că eram dezamăgit, fiecare bănuț și mai mult am pus în afacerea mea neobișnuită de vânzare cu amănuntul. Pe vremea aceea nimeni nu avea idee ce este aromaterapia, arzătoarele de ulei erau o chestie nouă, iar acesta era Yorkshire! Prima persoană care s-a apropiat a fost o doamnă de culoare bine construită, cu un accent larg Yorkshire. Luând o sticlă de ulei de lavandă, ea m-a întrebat brusc „ce este bun pentru băiat?” Oh, am spus amintindu-mi citatele Julia Lawless.. „este bun pentru relaxare, vă va ajuta să adormiți și dacă vă ardeți este un ulei vindecător uimitor”.

Ei bine, îmi amintesc clar ca ziua... ea s-a uitat la mine, m-a privit cu ochii ei mari căprui și a spus cu voce joasă; „Sunteți complet nebuni”. Și a plecat spre fructe și legume. Vă puteți imagina cum m-am simțit. În prima zi, am vândut un ulei de levănțică și i-am dăruit unei adolescente neplăcute puțin arbore de ceai. M-am dus acasă și aproape l-am împachetat.

A doua zi am hotărât că trebuie să mă adun și am făcut o ofertă, ulei de lavandă, un arzător cu ulei și o veioză... Am îngrămădit arzătoarele în coșuri de pâine stropite cu pot-puri. pentru 4,50 GBP. Mi-am vândut primul arzător cu ulei în cinci minute... și s-a născut Ancient Wisdom. Am vândut în curând cincizeci de seturi pe zi și am găsit treptat clienți pentru gama mea de uleiuri esențiale.

Am venit cu o linie de uleiuri parfumate - mi-am pus inima în această linie pentru a o face noaptea, am ascultat feedback-ul clienților și sunt destul de sigur că stimata doamnă care mi-a refuzat lavanda a devenit un client obișnuit de ulei parfumat. . 

Asta a fost, surprinzător... azi acum 21 de ani.

Pe 16-11-16 este cea de-a douăzeci și unu de ani de naștere a Ancient Wisdom. Sărbătorim marele stil!

De atunci.. compania a crescut, cu câteva suișuri și coborâșuri, pentru a deveni o companie internațională de Articole de cadouri, încă mai vindem Ulei de Lavandă, Uleiuri parfumate și Arzătoare de Ulei. Și, de asemenea, alte 10.000 de produse pentru mai mult de 60.000 de clienți din întreaga lume. Cu depozite în Indonezia, China și Marea Britanie... chiar nu am fi putut ajunge aici fără tine. 

Clienții noștri minunați au susținut întotdeauna această companie cu feedback, idei și critici (când avem nevoie), clienții noștri - TU - au modelat AW și ne-au ajutat la ziua noastră de naștere. 

Vrem să vă mulțumim... ȚIE. 

David Hardy - Manager Director


Efectul Phoenix

Vă rugăm să rețineți că acest mesaj a fost scris de David (fondatorul AW) în noiembrie 2016, la scurt timp după împlinirea a 21 de ani ca companie...

Acum știu că ești foarte ocupat, dar dacă ai timp, așează-te, toarnă-ți un pahar de vin sau fă-ți o ceașcă de ceai și lasă-mă să-ți spun povestea Ancient Wisdom și a Phoenixului.

Totul a început de la o tarabă de piață răcoroasă și vântoasă, poate ați citit povestea mea despre prima zi de tranzacționare. 

Călătoria de aici până în prezent, de mai bine de douăzeci și unu de ani, nu a fost fără suișuri și coborâșuri. Nu fără multe dezastre complete. A fost o muncă grea, foarte distractivă, dar nu fără durere. Multe au mers prost, s-au făcut greșeli, au fost căderi și ridicări. 

Aceasta este povestea că, în ciuda tuturor acestor lucruri, Ancient Wisdom a devenit o afacere puternică și sănătoasă de 21 de ani. 


Primul moment Phoenix...

Întorcându-ne la acea tarabă de pe The Moor, în fiecare dimineață am așezat acea tarabă când ploua sau era soare și am dezvoltat încet destule afaceri pentru a merita. A fost o muncă foarte grea doar pentru mine, o afacere cu un singur om, dar am învățat, șase luni am lucrat în acel teren, construind încet meseria. Apoi, într-o zi, managerul de piață a venit să mă vadă și mi-a spus că îi pare foarte rău, dar terenul pe care mă aflam fusese licențiat unui tip străin cu ani în urmă, despre care credeau că s-a întors definitiv în țara lui natală. Dar se întorsese și acum își dorea terenul înapoi. Exact așa - nu mai aveam afaceri. În acel weekend eram în disperare, total deprimat, toată munca aia grea care părea că a dispărut. Luni dimineața a sunat telefonul și era directorul pieței, aș putea să mă duc să-l văd. Avea la dispoziție un magazin de interior, unul mare, în Piața Sheaf de peste oraș, ca o consolare (pentru că am pierdut terenul The Moor) mă puteau lăsa să-l închiriez gratuit timp de trei luni, mi-au trebuit toți banii pentru a-l amenaja. Dar din prima zi am făcut tranzacții profitabile și nu a fost nevoie să mă instalez dimineața, doar să ridic obloanele. Mi-am putut permite personalul și mai ales timpul necesar dezvoltării altor produse iar profiturile au fost suficiente pentru a finanța deschiderea mai multor magazine. Deci din aparenta catastrofă, prima lovitură de noroc .


Al Doilea Phoenix

Așa că erau magazine în Sheffield Market, Bakewell și Castleton, acelea au fost primele zile... să cunoaștem cadourile și să le vindem cu amănuntul. Pietre de dormit și ulei de lavandă. Ascultați clienții și aflați ce își doresc. Între timp, m-am implicat cu o companie care vinde cafea în pub-uri și restaurante... am transformat-o într-un magazin de cadouri en-gros cu marca și produse AW. A mers bine, deși a fost puțin sărit pe ici pe colo. Au fost lucruri de care nu am fost mulțumit. (Dar cel puțin aici au fost dezvoltate granulele Simmering). Nu sunt sigur dacă am fost împins sau am vândut această companie (aceasta este o poveste lungă), dar am luat marca AW cu mine și Ancient Wisdom Marketing Ltd s-a născut în octombrie 2000.


Al treilea Phoenix

M-am simțit respins și deprimat, în afară de numărul de produse și denumirea Ancient Wisdom, nu am avut mare lucru de arătat de-a lungul anilor de efort. De atunci m-am hotărât – vino în iad sau apă mare, dacă am fi vrut să o facem, am face-o cinstit și cu integritate. Îmi pare rău... să revin la poveste...

Începând din nou fără un capital real despre care să vorbesc, a trebuit să mă gândesc în afara cutiei. Așa că am făcut o înțelegere cu o mare companie internațională cu un complex mare de depozite în Lincolnshire. Șeful era un tip extravagant simpatic. I-am prezentat ideile mele și el doar a spus da, hai să o facem.

Înțelegerea a fost următoarea: am făcut dezvoltarea și marketingul produsului, ei au făcut producția, depozitarea și distribuția și au plătit o taxă de licență către AW. A mers foarte bine la început, dar treptat am descoperit că aveau probleme serioase de cash-flow și nu ne plăteau... la momentul în care părea sfârșitul, cu siguranță a fost greu și deprimant. Afacerile au fost bune, dar practic nu intrau bani. Au fost câteva luni îngrozitoare de limb îngrozitor. 

Apoi a avut loc dezastrul, am primit un apel la 3 dimineața, proprietatea comercială din Lincs a luat foc. În acea dimineață devreme am coborât să văd cât de rău poate fi. Am ajuns să văd o epavă fumegândă, cinci mașini de pompieri încă aruncând jarul. Două blocuri au rămas nedeteriorate, unul găzduia birourile companiei, celălalt uimitor - stocul Ancient Wisdom (orice parte ars). M-am dus să-l văd pe șeful și i-am oferit 20% din valoarea acțiunilor să le cumpere... ceea ce era fiecare ban pe care îl aveam și îl puteam împrumuta. Incredibil de acceptat, chiar a doua zi am încărcat câteva camioane mari și am adus stocul la Sheffield. Am găsit un depozit temporar, (într-o fabrică de bere veche), dar în curând ne-am mutat la Lancelot Works la Heeley. În cele din urmă, am fost liberi să schimbăm cum ne-a plăcut. A fost o pauză norocoasă foarte MARE și al patrulea Phoenix. Ancient Wisdom a ieșit de fapt din flăcări. 

Mai târziu am început să importăm serios din India, apoi China și acum câțiva ani Indonezia. Birourile și depozitele noastre proprii în China și Indonezia. Toate aceste repere au venit și au trecut, nu în ultimul rând mutarea în noua noastră casă de la Parkwood Business Park acum câțiva ani. Desigur, există mult mai mult în această poveste, aici rămasă nespusă, dar asta vă oferă o impresie despre moștenirea și istoria noastră. 

Veți observa că, pe măsură ce povestesc, am avut mai multe dezastre decât echitabilul nostru. Dar lucrul pe care l-am învățat (și asta este valabil pentru viață și afaceri) atunci când lucrurile merg foarte prost, dacă îți păstrezi credința și integritatea, iese ceva extraordinar de bun. Acest lucru l-am numit efectul Phoenix. Am încredere și cred că funcționează doar dacă valorile de bază sunt acolo. De atâtea ori a lovit dezastrul și de atâtea ori s-a dovedit a fi cel mai bun lucru vreodată. Phoenix a crescut și continuă să crească și, de fapt, există mult mai multe exemple decât am detaliat în această nuvelă. 

Bineînțeles că ești sceptic și spui că Phoenix este doar o născocire a imaginației mele și că totul a fost doar o chestiune de noroc și evenimente întâmplătoare. Tot ce spun este că atunci când viața dă acele lămâi, ai încredere, limonada este chiar după colț. Poate, doar poate. Deci ia inima. 

Dar când totul este spus și gata.. am reușit, suntem încă aici și, mai mult, - în mod fin - așa cum se spune în Yorkshire. Am făcut-o nu numai datorită efectului Phoenix, ci și datorită unor oameni ca tine, clienții noștri minunați. Unii dintre voi sunteți aici din primele zile, alții s-au alăturat pe parcurs, dar toată lumea a contribuit într-o anumită formă sau formă la ceea ce este AW astăzi, inclusiv trebuie spus echipa fantastică de oameni entuziaști cu care sunt onorat să lucrez cu la AW. 

Ce acum... ei bine, sper că sunteți alături de călătorie, AW a crescut și este timpul să treceți cu adevărat mai departe.


David Hardy
Manager Director

Mergând înainte, compania a continuat să crească, deschizând noi depozite în Indonezia și Slovacia. Până în mijlocul primului mare val al pandemiei din 2020, un dezastru major a lovit compania.


Al patrulea Phoenix.

Vă rugăm să rețineți că acest mesaj a fost scris de David (fondatorul AW) la aniversarea unui an de la eveniment.

Într-o zi caldă de iulie, în urmă cu aproape un an, cineva de la AW a curățat o stropire minoră de ulei, cârpă îmbibată cu ulei, conform normelor de sănătate și siguranță, a fost aruncată cu grijă. Coșul de gunoi trebuie să fie (conform H&S) depozitat în afara clădirii. 

Coșul de gunoi trebuie să fie încuiat pentru a evita ca un fumător să arunce o țigară într-un capăt.. Conform instrucțiunilor H&S. Șase ore mai târziu, puțin înainte de miezul nopții, în acel coș ca și o oală sub presiune sigilată la cald a avut loc o ardere automată. Probabil că ar fi trebuit să mocnească și să se stingă din lipsă de oxigen, dar o mică gaură în plastic s-a topit și un vânt fierbinte de vest în noaptea aceea a fost suficient pentru a stârni flacăra. Datorită reglementărilor H&S, IBC - urile uleiurilor trebuie ținute afară. Acum s-ar putea ca un coș care ar fi ars, dar IBC-ul din apropiere a început să se topească din cauza căldurii. Uleiul a scăpat și a trecut peste parcare și pe sub o ușă care conținea camera cu uleiuri esențiale și, desigur, a luat foc în timp ce mergea. Ceva (probabil gazul pentru încălzirea prin pardoseală) a luat foc și a explodat explodând ușile ruloului. Vântul a suflat flăcările spre vest prin clădire. Mai întâi prin fabrica, apoi prin depozitul principal, apoi prin blocul de birouri. Eram într-un alt fus orar. Dis de dimineață, în Indonezia, mobilul meu sună. Nu voi uita niciodată fața pătată de lacrimi a lui Tomas, încadrată de un incendiu masiv. S-a terminat, s-a terminat... A fost tot ce a putut spune. În două ore și jumătate, în ciuda unui răspuns rapid și a efortului curajos din partea brigăzii, locul a fost ars din temelii. A fost cel mai mare incendiu pe care îl văzuse Sheffield de ani de zile. Întreaga dramă de la arderea coșului de gunoi până la mașinile de pompieri care au ajuns până la distrugerea totală a fost surprinsă de CCTV de o cameră la nivel înalt din parcare.

de la asta până la asta
în 2 ore

Acea zi a fost un șoc monumental nu numai pentru mine, ci pentru toți cei de la AW și pentru mulți dintre clienții și furnizorii noștri care ne-au fost alături de ani de zile. Oamenii mă întreabă cum m-am simțit în acel moment? Răspunsul este că o parte din mine ar fi putut să renunțe, mi-am spus că sunt prea bătrân să mă ocup de asta. Gândul mi-a trecut prin creier, că compania ar putea fi lichidată, asigurarea pretinsă, toată lumea a plătit... pensionare, game over - calea ușoară de ieșire. Creierul meu a făcut calculele grele și reci, dar inima mea a avut votul decisiv... și când m-am gândit la oamenii care depind de AW, cei 25 de ani de muncă grea construindu-l. Când am început să primesc mii de mesaje de susținere de la clienți, de la voi poate.. atunci nu a existat nicio alternativă..

Planul

Nu am putut renunța. Am urcat într-o lună în singurul avion din Bali... și într-o săptămână m-am întors în Marea Britanie. Deci, Tomáš, Katka și cu mine am făcut un plan. O punem în echipă. Această muncă nu va fi ușoară, dar cu suficient sprijin, energie și muncă în echipă, am crezut că ne putem recupera. Dar mai mult decât atât, am împrumutat fraza... i-am spus echipei... trebuie să stăm mai bine... și să ne gândim de 3 ori mai sus.


Forjat în foc...

În timp ce ne-am pus pe treabă, au fost unii care nu au putut să-l pirateze și ne-au părăsit, dar cei mai mulți au rămas și și-au suflecat mânecile și s-au descurcat mai bine cu reconstrucția (ca să împrumut o frază). Trebuie să spun că sunt câțiva oameni de la AW care au făcut un pas în farfurie și au depășit toate așteptările. Și amintiți-vă nu numai de incendiu, ci și de pandemia și Brexitul sângeros cu care am avut de confruntat... Mulțumirile mele personale acelor eroi AW fără de care AW nu ar fi aici astăzi. Mulți oameni de la AW au crescut în caracter și abilități. Desigur, aceasta a fost o încercare și pentru voi, pandemia a testat întreaga lume, așa că există sentimentul că toți am trecut prin asta.


Noile birouri din Marea Britanie
Distribuitor

Mulțumesc!

Am avut un sprijin extraordinar din partea furnizorilor noștri, atât cu ajutor practic, cât și cu sprijin moral. Chiar și concurenții au oferit ajutor. Dar fără îndoială, fără sprijinul generos al dvs.; clienții noștri minunați nu am fi reușit. Și așa.. Trebuie să spun în numele tuturor celor de la AW, în numele tuturor artizanilor din Bali, India și China, în numele agenților noștri, Ringo, Coco & Chatterjee, trebuie să spun un mare MULȚUMESC din toată inima!! Și fiți liniștiți - toată lumea, de la Jacob al nostru din depozit, până la doamnele care sculptează îngeri Hati-Hati în Bali, până la mașiniștii care coase genți din bumbac indian... toți (inclusiv eu) suntem umili și recunoscători pentru sprijinul dumneavoastră.


2022- viitorul

De la incendiul din iulie 2020 care în acel moment părea a fi sfârșitul, în adevăratul stil Phoenix, cu muncă asiduă, creativitate și sprijinul clienților noștri AW a mers mai departe. Am reușit să achiziționăm și să ne mutăm în Affinity Park un depozit de trei ori mai mare, operațiunile noastre din UE s-au extins rapid și fabrica noastră de aromatice a fost reînființată. Deci, din acea zi îngrozitoare, AW și-a revenit de fapt și acum se tranzacționează la un volum de două ori mai mare. Planurile de viitor pentru 2022 Depozitul care a ars a fost aproape reconstruit (mai mare și mai bine) și ne vom muta fabrica de aromatice în acest spațiu.

În Slovacia, depozitul nostru central de distribuție din UE se va muta într-un nou centru construit special de trei ori mai mare. Pași logistici mari, toți menționați pentru a ne ajuta să vă servim mai bine clienții noștri. 

Alăturați-vă nouă în călătoria dvs. astăzi.